Låt mig slippa!

Ibland kommer man bara på en jättegammal låt man inte har hört på länge, så har man bara för sig att den är bra.
När man hör den så inser man vilket skit det egentligen är, men det är ändå något gammalt och bra med låten... Så kommer du på dig själv ha låten på repeat flera dagar i streck och att du helt plötsligt blir glad av skiten. Du lär dig texten och varje gång den kommer igång i spellistan igen skiner man upp som en sol och hoppar dansande runt på vardagsrumsgolvet som en kär och kåt tonåring.

Nu kanske ni inser att jag fått en sådan låt i huvudet de senaste dagarna och att jag nu gladeligen kommer dela med mig av den till er!
Titta inte på videon bara för det är mer gay än jag vet inte vad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback