I'm gonna be one of them!

Jag har beställt en Onepiece!

Jag visste inte ens att jag ville ha en!

Jag kommer inte ihåg vilken färg jag tog!

Jag har tydligen redan betalat för den!

 

Det här gjorde jag igår i all stress.

Idag när jag kom hem från jobbet låg det en lapp från leverensföretaget UPS innanför dörren, de har tydligen varit här och knackat på redan idag, men jag jobbade ju. Det stod också på lappen att de skulle komma tillbaka igen på måndag någon gång under dagen, men jag jobbar då med… Så jag ändrade leverensadressen till BodaBorg i Karlskoga AB, Gösta Berlingsv. 51. För så kan man också göra!


Undra hur jag kommer se ut i den?

Kanske så här:





Eller kanske så här:


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tror på det andra alternativet =P

2011-10-09 @ 19:06:17
Postat av: Erika

Sophie: konstigt... Det gjorde ju Jenny med!

Postat av: Mamma

Ha ha ha bild väntas med spänning

2011-10-14 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback