Gissa knäppskalle!

Jag har glömt att berätta att en av mina vänner hittade en ny typ kille för några veckor sen.

Jag tänkte direkt gå ut och berätta vem det var men kom på att det är mycket roligare att göra detta till en liten gissningstävling. Så ni som vet vem det här är håller käften!

 

En kille går förbi och är bara så där teddybjörnsmysig som vissa killar kan vara, ni vet en sådan grabb som man bara vill slå sig ner i soffan under en filt med och bara krama ihjäl.

Min vän utbrister då följande:

”Men åhhhhhhh titta! Det där är en sån kille man bara vill gå fram till, köra ner huvudet i bröstkorgen på och pppphhheeeuwww ” Kan förtydliga att ”pppphhheeeuwww” är ett sådant där hästgängande motorbåts ljud som man måste skaka hela huvudet när man gör.

 

Någon som vill gissa på vem knäppskallen är?


Chris Pine är en sådan myskille!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Får jag gissa? ;)

Postat av: Erika

Nej, du är en av två som inte får gissa!

2011-10-07 @ 23:10:01
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha motorbåten xD

2011-10-09 @ 19:04:55
Postat av: Erika

Sophie: du är den andra som inte får gissa!

2011-10-10 @ 00:38:06
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jessica!

2011-10-11 @ 21:02:46
Postat av: Mamma

Hmm jag tror oxå på Berta ( Jessica)

2011-10-14 @ 11:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback