Finally found it!

Så länge har jag bett Jennifer om ett inlägg från hennes gamla blogg.
Ett inlägg som satt spår.
Ett inlägg som gett glädje.
Ett inlägg som gett skratt.
Ja, ni fattar och äntligen, äntligen har hon gått med på att ge det till mig.
Det är det bästa inlägget någonsin och jag bjuder med mig av det till er!
Jennifers krav var att jag skulle berätta att det är ett mycket gammalt inlägg:

blind när jag är 30? ;o nejtack

nu ska jag berätta om vad som hände mig här om kvällen :

skulle sova, skulle släcka lampan som var över huvudet på mig och när jag gör det märkar jag att jag inte ser ngt;o
ja, jag fattar med att man inte ser ngt när det är mörkt, men på andra ögat såg jag lixom lampan som lyste in igenom fönstret ah ni fattar? jag får panik och tänder lampan , då ser jag igen , jag släcker, händer samma sak! gör om det dära tills jag blir riktigt rädd och sover med lampan på under natten faktiskt , haha!

iallafall när jag nu efter jobbet så slog jag på mami ink och det är en blind person som ska tatuera sig (förstår inte till vilken nytta, eftersom han inte kan se den?) aja iaf, han berättade om när han blev blind , OCH NU NI , han sa att han var 17år, NÄMEN jennifer är ju också om några månader det med?, det hette ngt knövligt, och att det började att man inte såg ngt på natten, och sen vart han HELT blind när han var 30 år ;o 

helt seriöst så tror jag att jag ska gå på undersökning! uuuursch!

Jennifer Smeds 2009-02-05
Hoppas det gav er med lite underhållning.
Jag har föresten gästbloggat i systers nya blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback