Glad Nationaldag!

Ni vet hur det är när man ibland kommer hem från jobbet och får en sådan här riktigt glad överraskning, t.ex. ligger lönebeskedet där innan för dörren och väntar på dig. En sådan överraskning fick jag idag när jag kom hem från jobbet.

I natt hade jag mina två favoritgäster på Hotell Casa del Erika, västkusttjockisarna Joakim och Oskar. Och som alla som känner Jocke och Oskar vet så är det ju inte helt friska. Detta kom jag hem till:


Kan säga att skorna låg i en hög när jag gick...


Ett berg av disk var borta, dessutom stod inte dammsugaren där den stod imorse.


Inte ens sängen var bäddad när jag gick och det låg ABSOLUT inga ballonger i den!


"Glad National dag
Ännu en helg över och disken är tagen och skorna är sorterade i höjdordning.
En Marabo är gömd någonstans i lägenheten.
Pöss Öskar & Jockö
ps. Pappret är miljömärkt. ds"

Kan även säga att under det här fina brevet låg ett kortspel. Har dock inte tittat vad det är för spel.

Grabbarna är hur som helst underbara. Tack för i helgen, grabbar. Kom tillbaka till Hotell Casa del Erika när ni vill!
Nu ska jag hitta min Marabochoklad....


Kommentarer
Postat av: sofie

HAhaha skorna i höjdordning.. Klockrent !

2011-06-07 @ 00:27:34
Postat av: Jenny

hahahaha vad härliga dom är :D

Postat av: Mamma

Snälla gäster du hade. Och så snygga dessutom :)

2011-06-07 @ 09:48:06
Postat av: Murra

Hahaha vilka grabbar! Näe, inte en susning tror jag fan :P

2011-06-08 @ 21:13:08
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback