Walking zombie

I snart två veckors tid har jag inte kunna sovit på nätterna. Är det någon som har ett förslag på varför det är så? Är det värmen?

Jag är ju förkyld så först hade det nog med det att göra, men nu har jag ju massa hostmedicin och skit så jag märker ju inte ens av att jag är förkyld under nätterna längre.

 

Resultatet till att jag inte kan sova på nätterna och ligger vaken har blivit följande: Jag sitter uppe halva nätterna istället.

Eftersom jag ligger vaken i timmar har jag tröttnat på att gå och lägga mig så jag gör det inte och det är kanske konstigt, vad vet jag… men även när jag går och lägger mig två på natten ligger jag ju ändå vaken i timmar innan jag somnar. När jag väl somnar så sover jag dessutom väldigt oroligt och vaknar hela tiden. Varför?

Tack vare det så går jag runt och är skittrött på jobbet istället, vilket absolut inte är bra heller.

 

En liten kul(?) historia i och med detta: I måndags var ända dagen jag faktiskt kunde somna i bra tid och vad händer? Jo, två väldig fulla s.k. vänner ringer från en krog i Lidköping och bara måste sjunga Håkan Hellström för mig. Tack för det televerket!

 

Alla huskurer för att somna och sova bättre tas emot tacksamt!

 Även receptbelagda tabletter som kan hjälpa, för nu börjar jag bli galen på att inte kunna sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback