PIP:a i Parken... Och lite till.

Efter lite påtryckningar kanske det är dags att slänga upp ett inlägg igen. Grejen är att jag inte har något att skriva om direkt..

 

Skulle ju kunna skriva om Putte i Parken, men det finns egentligen bara en sak att säga om festivalen: AWESOME! Bra sällskap, bra musik, bra dricka, fin cykel.

Men nämner man PIP måste man nämna en sak till: Den Svenska Björnstammen! Alla som läser detta går nu in på sin spotify, youtube eller what ever och lyssnar på ”Vart jag mig i världen vänder”. DO IT NOW! Den låten sammanfattar nog hela PIP för mig och eventuellt för Sophie, Camilla, Kajsa, Teresa och Linnea också (kanske även för sångaren i Movits).

Snor någon bild av Teresa från festivalen så ni får se eftersom min kamera inte var med.

 

Kan ju även berätta att på onsdag till torsdag har mamma planerat något hemligt. Har ingen aning om vad vi ska göra fast har ju inte frågat heller. Men har mamma fått för sig att inte säga så är det ingen idé att fråga heller. Får väl återkomma när jag vet vad vi har gjort.

Ni som ser det här och tänker ”Bra, en lägenhet att råna” till er kan jag bara säga: Här finns inget att hämta!

 

Just ja, en fråga: Har haft sötaste ungen på jobbet i helgen, vissa ungar är ju bara för sköna, han var en av dem! Är det olagligt att fråga föräldrar om man kan få adoptera deras barn? Vissa barn vill man ju bara ha… Typ han… och den norska guten som brukar vara på jobbet ibland.

 

Nej men lägger ner det här nu och går ut i regnet och rör på mig en timme istället.











Kommentarer
Postat av: Kajsicken

Haha, bästa sammanfattningen och björnstammen regerar. Även mina spanjorer tvingas att lyssna på dem och påpekar: 'Det låter lite caribbean?!', jaja, dom kan inte så mycket annat än flamenco här anyway...



Cykeln fungerar bra eller?

Postat av: Erika

Kajsa: haha, eller hur, det var ju hela vår hel i få ord! Klart att du ska fortsätta spela Den Svenska Björnstammen för dem, spanien behöver en björnstam!

Sophie la beslag på cykeln och jag har inte fått testa den. Hon har tagit med den hem till sin pappa nu för att få den reparerad (hur det nu ska gå till..) Kanske får testa den efter det. ;P

2011-07-19 @ 23:11:37
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback