Nighttime/Daytime!

Just nu är jag nere i en svacka och det känns som jag kommer vara här nere ett tag.
Saker som inte borde ha tagit hårt har tagit mycket hårdare än vad jag trodde var möjligt.
Jag vet att det vänder och som jag alltid säger: Erika klarar sig alltid!

Dock har jag idag hittat ett TV-program från BBC som man garanterat inte kan låta bli att skratta åt och tror att det i alla fall kommer ge mig några skratt i mörkret.
Det är inte min humor för fem öre egentligen, men faktiskt tycker till och med jag att det är roligt.

Programmet heter "Walk on the Wild Side" och är ett sketchprogram. Man har tagit naturprogram om djur och sedan lagt voiceovers på djuren.
Snälla, titta och lämna gärna en kommentar om vad ni tycker!
Grymt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback