Plankstekskväll!

Åh, på lördag ska jag äntligen få träffa alla mina brudar! Det var så himla länge sen.
Plankstekskväll. Någon som har hört om det förut? Själv ska jag unna mig några glas vitt också!
Kan tänka mig att det blir massa babbel och skvaller. 

Dessutom kan jag ju berätta att Jenny och Tina, som står för kalaset, börjar nog ångra sig lite.
På inbjudan stod det så här:
"Om alla som tackar ja på det här kan skriva vad ni vill ha på eran planka så blir det lättare att förbereda! det som finns att välja på är:
Kött (Fläskfilé)
Mos (Jessica jag vet att du vill ha klyftpotatis, det ordnar vi!)
Champinjoner
Bönor
Beasås( fast det häller ni ju på själva :P)
Tomat
Är det någon som vill ha något annat får ni säga till :)"

Vem skriver att man får välja vad som ska vara på och om man vill ha något annat får man säga till? Sämsta beslutet ever av Jenny och Tina tror jag!
Det slutade så här:
Erika: Ingen tomat sen vill byta ut chaminjonerna mot sparris.
Blirren: Allt utom Tomat och champinjoner. Vill gärna ha sparris om det går att ordna. Samma som mig alltså. 
Murra: Skulle vilja ha lite gurka också, fast kall då. Och majs faktiskt!
Jessi: Vill inte ha mos, men det visste dom ju redan. Tomater och bönor vill hon inte heller ha, för det är blääää. Och, ja, de är ju goóe de där majs och gurka också.
AnnaBerta: Vill ha allt utom bönor, men istället gurka och majs..
Sophie: Kommer också men har inte lämnat sin lista!

Lycka till med att få ihop det här puzzlet, Jenny och Tina! Nästa gång så ge oss inte valmöjligheten! Haha...




Kommentarer
Postat av: Jenny

haha vi märkte att det blev lite krångel :P Men vi ska försöka göra vårat bästa! får se om vi lyckas så alla får de ni vill ha ;) Nästa gång får det bli något enklare, typ tacos :P snyggt bildkollage förresten ;) PUSS <3<3

Postat av: Erika

Jenny: Haha, jag skratta gott när jag såg att ni låter oss välja vad som skulle vara på. Förstod att det skulle bli mycket krångel och visst hade jag rätt! Lycka till imorgon!

Haha, visst var det snyggt! =P Puss<3

2010-10-01 @ 19:05:57
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback