God morgon, världen! Har jag vaknat upp till en underbar dag?

Idag har jag lärt mig en sak: Det kvittar hur mycket kaffe du än dricker: DET ÄR FORTFARANDE MÅNDAG!

 

Vad tycker ni om mitt, för tredje året i rad, långa sommaruppehåll? Well, she is back!

Dock kommer detta inlägg inte bli någon bibellång historia, men boy har jag saker att uppdatera er om?

Hela sommarens äventyr: midsommar, Alanya, Putte i Parken, Folkracefestival, massa små mys.

Kommer även ägna ett inlägg till min lilla bebis Cello som har flugit till himlen. Bebis, bebis!

 

I alla fall, coming up in life of Erika: Lidingöloppet, snacka om självmord. Det jag är mest rädd för är att göra mig själv besviken. Nog för jag är envis men en mil är ju överdrivet!

Grejen är att ska jag någonsin klara av att göra Tjejklassikern så måste jag fixa Lidingöloppet i år eftersom jag aldrig någonsin mer kommer simma Vansbrosimmet (jag vet, jag har sagt att jag aldrig mer kommer cykla Tjejvättern heller, men det kommer jag göra).

 

Just det, sommaren är knappt slut och min kusin har redan lurat på mig jultidningar för typ 300 kr, hur tänkte jag nu?

 

Filip och Fredrik börjar sitt nya program ”Lite sällskap” ikväll. Me like!

 

Nej, nu blir det duschen. Min powerwalk slutade med att jag var ute och sprang för första gången på 100 år. Det gjorde mig faktiskt sugen på att börja träna (ja, jag sa det)!

Det suger allt lite i handbollstarmen och det första jag gjorde när jag hade varit ute var att höra av mig till Tina och fråga om hon skulle på spinning i veckan och sa åt henne att anmäla mig med. Det ni…

 

Ikväll ska jag dricka te, föresten. Min favoritdryck i hela världen och har inte kunnat dricka det på bra länge eftersom det har varit sommar. Ska jag nämna en bra sak med hösten så är det te!

 

By the way, är det någon som har stulit min kamerasladd? Har bilder sedan en månad tillbaka i kameran, inklusive Alanya, och sladden är borta! Hur får man då in korten på datorn?

Glöm inte att kommentera massor om hur roligt det är att jag är tillbaka!



Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du är tillbaka:)! Vad är det jag läser,Vätternrundan igen. Säg bara till å jag är där ha ha ha

2010-09-07 @ 09:33:33
Postat av: Erika

Mamma: Tack mamma! =)

Ja, det här med vätternrundan... Jag har tänkt att det kan garanterat inte bli värre och sen har jag lärt mig att jag ska äta på alla tre stopp. Då skad det nog gå bra!

Postat av: Jenny

Kul att du är tillbaka igen :) det gillar jag väldigt mycket! förresten, har du inte som min kamera, att du kan använda dig av ditt sim kort i datorerna istället för sladden? :)

2010-09-07 @ 11:16:29
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Erika

Jenny: Visste att jag skulle göra dig gladast av alla!

Jo, kanske.. Går att undersökas!

2010-09-07 @ 12:49:33
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: sistah!

jag är ett troget fan med!

2010-09-09 @ 17:05:59
Postat av: Erika

Sistah: Good! ;D

2010-09-09 @ 17:36:03
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback