Bibel gånger två!

Jag bara glider. Varför? Jo, för det är så jag jobbar.

 

Så, vad har Erika Smeds för tankar om den här dagen?

Inte många faktiskt, närmare bestämt två!

 

Igår kom det en tidning i brevinkastet hemma hos mig. Den var adresserad hem till mig och allt. Var kom den ifrån?

Hur som helst: HANDBOLLSMAGASINET! Snacka om bibel. På fram sidan var det en bild på Oscar Carlén, Fredrik Pedersen och Tobias Karlsson... I bar över kropp! Tack den som skickade den till mig.

 

På fredag vill jag till Örebro och shoppa, massa massa nya kläder. Det behöver jag för allt jag äger kan jag spy på! Tror Tina var ledig och ville hänga på.

Föresten, när jag ändå är inne på shopping: min andra bibel kom för några veckor sen, H&Ms höstkatalog. ”Yes!”, tänkte jag eftersom jag brukar kunna beställa allt i den. Öppna den och allt var svart, grått och brunt! Vem har kommit på den idéen? Okej, mycket var hur snyggt som helst men jag var inte sugen på att köpa någonting för allt kändes bara så himla tråkigt.

Så alltså, modet för hösten (och förmodligen det jag kommer köpa på fredag) är att klä sig så tråkigt som möjligt! Hm, kanske inte behöver en ny garderob ändå för allt jag har är ju tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback