Shit, vad hon har flängt runt idag!

Började dagen med en halvtimmes morgon promenad.

Sedan hem.

Åkte till Boda i ca en och en halvtimme.

Vidare hem till pappa och ta en kopp kaffe med Maria och Richard.

Vidare hem till mamma, där var ingen hemma.

Ringde Anna som var hemma.

Dit och dricka cola, snacka skit och titta i hennes broschyrer.

Skjutsade Anna till jobbet.

Vidare till mormor där ingen var hemma.

Till pekås och köpte godis till min sjuka moster.

Hem till min moster och lämnade godiset, där var även mormor.

Följde med mormor hem och åt råraka.

Kom på att jag glömt min halsduk någonstans.

Ringde Maria och hon sa att den var hemma hos dem.
Åkte till pappa och hämta halsduken.

Började åka hemåt när jag mötte min golf.

Hem till mamma och titta till hur golfen mådde.

Vidare till Karlskoga och handla på Coop.

Sedan hem!

 

Uj uj uj.

 

Kan passa på att göra smygreklam åt Anna:

 

Anna öppnar den 12 april sin underklädes butik Pastell Intim i Karlskoga.

Gå dit och titta! Det finns något för alla där och finns det inte tar Anna hem det.

Eftersom jag var där och smygtitta i hennes kataloger så vet jag att det helt klart är värt att gå dit och titta.




Sådär, vad får jag för den där reklamen, Anna?
Eller kanske blir anmäld för att jag har snott bilden…

Nej nu ska jag göra någonting annat!


Kommentarer
Postat av: emelie

tror jag kommer, problemet är att jag slutar klockan 18.00 den dagen, men hör av mig om jag kan lösa det ;D

2010-03-24 @ 10:11:22
Postat av: Anonym

Emelie: JAAA!! ;D Gör det, det var så himla länge sen vi sågs ju!!

Postat av: Anna

Hihi vad söt du är Erika :D!!!

Tack!!

2010-03-27 @ 11:54:21
Postat av: Erika

Anna: Haha, så lite så.. =P

2010-03-28 @ 12:15:09
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback