Och jag vill dunka mig i bröstet, yla och säga:

Uj uj, snabb uppdatering.

Är på väg och möta brudarna på Som hemma. Lite fika med Jenny, Tina, Sophie (som äntligen är hemma) och Blirren.

Imorgon blir det att basta med brudarna på Boda efter jobbet, sen verkar det som det blir hem till mig och där får vi sedan se vad som händer.
Det blir en Sophie-är-hemma-fredag-och-lördag, tror jag.

– Vet ni varför brunetter äter P-piller?
– Önsketänkande!


Yes, yes jag vet inte riktigt. Men trotts det är jag ganska bra!

 


Kommentarer
Postat av: emelie

haha jag fatta inte???

om ni inte har något för er så kommer ni till mig, MISSSS YOU DIN LILLA SNOPP!

2010-03-19 @ 16:12:53
Postat av: Erika

Emelie: haha, blåst du är ;P

Jo kanske det, saknar ju dig med. Kommer du till mig den första då eller? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback