Im here!

Nej nu ska jag allt slänga in ett inlägg på bloggen. Jag har ju faktiskt blogg för att jag tycker det är kul att blogga.

 

Kan ju skriva lite om Jessis 21 års fest, Mölle gör aldrig någon besviken!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva?

·         Sexparty.

·         Jess och Alec var i full gång.

·         Kusin Vitamin klarar som vanligt inte av att shotta och somnade alldeles för tidigt.

·         Jag somnade också för tidigt, men Stoffe somnade innan mig (Viktigt!). När jag går upp kl. 06.00 så möter jag de sista hjältarna som då ska gå och lägga sig.

·         Tina i cykelhjälm och flytväst… igen!

·         Någon kanske ska säga till mig att bara för man tar på sig keps så blir man inte hiphoppare!

Uj, uj, uj, inte ens jag kan sätta den här festen i ord. Men som man säger: en bild säger mer än 1000 ord! Enjoy!







































Sjukt kul kväll!!
Tack Jessi!!
Tack Mölle!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

En grymt rolig helg som vi bara MÅSTE göra om, IGEN!! :D:D:D

Postat av: Erika

Jenny: ...och igen och igen och igen och igen!! ;D

2010-03-04 @ 23:22:15
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja men det gör jag :) även om du ibland är sämst på uppdatering ;)

2010-03-05 @ 14:32:04
URL: http://emeliemammatilltva.blogg.seö
Postat av: Erika

Emelie: Haha ojdå, här tar vi i.. Men det är inte första gången jag hör det.. =P

2010-03-05 @ 15:25:38
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback