Jävla handboll!

Jag har skikit mig hes på den här matchen de visade ikväll, men de hjälpte faan inte.
Tokig är jag och de är fan inte långt bort från tårarna alltså!

Jag hade ju satsa dem i topp-fem-listan!

JÄVLA SKIT!

 


Kims tal innan matchen:

"Det ska bara bli kul. Vi har allt att spela för.

Jag ska personligen avrätta den människan som går in och tycker att det är kört.

Det är verkligen läge att visa om man har stake eller om man viker ner sig. För min del får jag gärna bli hatad i Tyskland. Om jag så ska dra det här laget själv så ska jag fan i mig slå de här tyskarna. Det får bli något utöver det vanliga."

Även om han gjorde det han har sagt så behövs det ju mer än en person att driva ett lag.
Kim var hur som helst matchvinnare!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var jäkligt synd att dom inte vann alltså! En grymt spännande match! Nu får vi tagga för VM!!

Postat av: Erika

Jenny: Ja, de har ju ett så himla bra lag nu!

Nästa år...

2010-01-22 @ 20:53:08
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback