Blåmärken på knäna?

Haha, ja tack!
Idag har jag kört banor på Boda minsann. Jennie och hennes kompisar var där. En av dem var tvungen att åka efter ett tag men Jennie och Emelie gav sig på att klara alla.

När jag slutade vid fem hängde jag med på. Då hade de typ 8 banor kvar och så klart de tre svåraste. Men vi tog dem alla. Så idag har jag kört: Turbo (den svåraste och två gånger för jag tappa locket på lådan första gången), Race, Spindelnätet, Galleriet, Geniet, Mumien, Röda linjen och Djungeln. De var inte igår jag körde så många på en dag, haha. Det var verkligen superkul.

 

Mer synd var det om Jenny. Hon satt hemma och väntade på att jag skulle komma och hämta henne. Jag blev väl bara sisådär 2 timmar sen?

Vi åkte in till Degerfors och hämtade en väska som jag ska ha till Irland. Sen åkte vi och handlade mat och chips.

På väg hem skulle vi förbi farfar och farmor och hämta en julklapp jag har kvar där men de var inte hemma utan uppe hos pappa och Maria, så jag och Jenny åkte hem.

 

Jenny sitter kattvakt åt Tina (eller åt Tinas katt Belse) för att Tina är i Idre med skolan, så vi åkte dit och lagade mat. Shit vad grymma vi är på lövbiff med potatiskroketter, alltså.

Tittade på ”Robinson” och sedan på ”Scary movie 2”, vilken sjuk film, länge sen jag såg de filmerna.

Men hur som helst så tittade vi aldrig klart för Kusinvitamin ringde och ville ha skjuts, så skjutsade dem.

Fick även höra av dem att de har planerat att åka till Alanya så gott som samtidigt som oss. Hoppas det blir samtidigt, det är ju roligare om man är fler, haha.

 Och nu sitter jag hemma i soffan.

 

Vad på gång då?

Irland på måndag till torsdag. ÄNTLIGEN!

Till helgen, alltså om en vecka verkar det bli lite fest.

Sara fyller 25 och har fest 6 februari.

Sen, eftersom jag är så bra på att planera saker, så ska jag ha min födelsedagsfest 1 april. Snacka om att vara ute i god tid. Känner dock att det är lite tidigt att skicka ut inbjudningarna, haha.

 

Nej nu ska jag titta på ”The O.C.” tills jag somnar.
Vet inte om jag hinner uppdatera något mer innan Irland och om inte önska mig trevlig resa!


Får väl bjuda på den här bilden en gång till då.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, två timmar var det nog jag fick vänta men det gick ändå ;) Vi är bäst på att laga mat ju ;) Jag har haft en kul kväll :) <3 Trevlig resa bruuden ;) <3

Postat av: Erika

Jenny: Upps, sorry.. =P

Tack så mycket.. ;D

2010-01-17 @ 07:28:47
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: sis

trevlig resa, och hoppas det går uppåt!

2010-01-17 @ 19:03:09
Postat av: Erika

Systeryster: Hahah var de det jag sa till dig första gången du skulle flyga eller? =P

2010-01-17 @ 21:03:41
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig resa,hoppas alla kläder hinner torka:)

2010-01-17 @ 22:06:03
Postat av: Erika

Anonym: Haha tack! Mamma?

2010-01-17 @ 23:15:23
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback