Varför känns det som det är tidig morgon?

Ledig hela helgen. Gud vad skönt, känns som det var ett tag sen men de var det nog egentligen inte.

Men imorgon är det matchdag igen så jag är ju inte ledig hela helgen.

 

Idag blir det att titta på lite handboll vid halv fem, Ciudid Real vs. Allingsås, stackars Allingsås, haha.

Måste även hinna en power walk idag, få se när det hinns. Vet inte om jag ska ta en tripp till Degerfors också, det spörs.

 

Tina ringde förut från Sälen, det svinet (not). Det lät typ så här: ”Jag står i liften, det är strålnde solsken och ca 6 minusgrader. Kan du kolla upp åt mig när systemet stänger här idag?” NEJ DE KAN JAG INTE!

Hoppas det vädret håller i sig till nästa helg då jag och Tina ska upp och göra backarna osäkra. Så himla gött.

Helgen efter det är ju äntligen inbjudningarna till ”Jessi James B-day: Favorit i repris!” ute. Fira Jessis födelsedag i Mölle, shit vad kul det kommer bli. Tror Jess är lite orolig bara eftersom alla har så himla höga förväntningar eftersom det var roligaste festen på bra länge sist.

 

Igår var Ida och Carro här, alltid lika kul. Träffar ju aldrig dem längre. Men det ska det bli ändring på nu!

Vi åt McDonald’s, chips och godis (vad hände med mina fyra kg?), sen som vanligt med dessa brudar blev det grymt mycket skitsnack, haha. Men som sagt: Alltid lika kul. Måste börja umgås med dem mer igen.

 

Nej nu blir det nog frukost… eller brunch eller lunch eller något.

 

See ya!



Bjuder på lite bilder från vår storhetstid, kan bli avrättade efter det här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback