Tionde februari tjugohundratio

Ujuj dags att få till en uppdatering kanske?

 

Irland: jag vet inte vad jag ska säga, kanske får bli en uppdatering om bara det snart. Grymt kul i alla fall.  But more about that later.

 

Tina 21 år: Tina hade 21 års fest den 30 januari. Jag, Jess och Tina själv kom sent för vi hade spelat match. Jag hade i alla fall riktigt kul hemma hos Tina, kom folk som jag inte hade träffat på ett bra tag, Therre, Catte och Anna bland annat.

Hur som helst blev det att dra till Statt när de inte gick så bra för en liten tjej som var där. Men men, statt var hur som helst de roligaste statt jag har varit på, på bra länge. Gilla det…

 

I fredags var jag och Jessi i Örebro och shoppade, jag ville ha allt, men jag hittade verkligen inga partykläder och det var det jag var ute efter, hm.

 

Nu i helgen som var fyllde Sara 25 år. Fest hemma hos henne först vilket var mycket trevlig, statt däremot hade kunnat kvitta, speciellt eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter.

Jag sa till mamma att jag skulle på 25 års fest och sen sa jag också att ”När fick jag så gamla kompisar?”

Mamma svarade: ”Ja, det tänkte jag inte ens på..”  haha.

Den dagen var jag också hemma hos Stefans föräldrar och firade deras guldbröllop. Jag och syrran trodde att vi aldrig mer skulle kunna äta efter det. Haha.

Tänk att vara gift i 50 år, snacka om en annan tid. Det skulle aldrig hända nu!

 

I söndag var planen att gå och lägga sig tidigt för att komma i kapp det jag inte har sovit i helgen, men inte då. När Jessica får för sig något ska det hända!

Jess ringer och frågar om jag ska med till hennes studentkår och titta på Super Bowl. Öh nej!? Men som vanligt så tjatar hon tills jag blir med. Super Bowl började sändas kl. 23.00 så de där med sömn kunde jag ju bara skita i!

När jag kommer dit i Baggyjeans och en hoodtröja så har ju alla där teama ”sut-up” vilket betyder att de sitter i skjorta och kavaj. Hur kändes det då? Jo så här: ”Kan alla titta på den blonda tjejen peka och viska!!”

Jag överlevde ändå och jag och Jess gav upp efter halva matchen vid kl. 02.00.

 

Idag har jag varit på stan med Jenny och Blirren, vi skulle luncha och kom till ”Som hemma” vid 12.00 och gick där ifrån vid 15.00 eller något. Har inte träffat dem på ett tag utan de var skönt att bara sitta och snacka.

De kommer nog hit ikväll igen så vi kan fortsätta där vi lämnade det.

 

Nästa helg ska jag försöka ta en långhelg och åka upp till Sörsjön med Tina och åka salom, shit vad roligt. Har inte varit där uppe på två år, så det är väl dags.
Ska försöka se om någon vill jobba åt mig helgen där på också för då ska vi fira Jess i Mölle. Alla som var med sist vet hur kul det var så jag kan inte missa det. Dessutom, skulle jag missa det hade Jess haft ihjäl mig.

Ni som är bjudna måste OSA så fort som möjligt på Facebook!

 

Just ja: Gissa vad som bokades igår? ALANYA! Gilla det.

Jag, Jess, Tina, Jenny och Malin åker till Turkiet den 18 augusti, äntligen något att se fram emot.

 

Nej nu ska jag nog ge upp det här. Irland kommer!
Lovar att de inte ska dröja innan jag uppdaterar igen.




Från Tinas fest!


Hotellet i Turkiet


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra där med uppdatering, det gillar vi skarpt ;D

jag tyckte också det var skit kul på tinas fest och även på statt, har inte haft så roligt på länge :D Mölle kommer bli great ;D och Alanya ska vi ju inte snacka om ;) LÄNGTAR!!!

Postat av: Erika

Jenny: Kan inte mer än hålla med på allt, dock sa jag ju det först!

Det här kommer bli bra, allt! Och jag tror att de är för vi gick in i året utan förväntingar!!

2010-02-10 @ 18:07:44
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: emelie

haha ja visst man kan ju inte annat än tänka på valla när man tänker/äter havrerutor det är ju ruskigt gott :)

Allt är kanon hoppas detsamma med dig :)

kram

2010-02-11 @ 10:03:52
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Erika

Emelie: Haha, det blev en sväng till konsum igår och slängde ihop en jag med, riktigt goda! Tur att jag såg att du hade gjort dem. ;P

Allt bra här med! =)

2010-02-11 @ 11:32:28
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback