Tidig julklapp

Har just fått en förtidig julklapp av daddy. Eller jag får den inte förens imorgon, då den ska hämtas. Ett par längdskidor! Precis vad jag behöver.
Så kom jag hem och tänkte: "No more excuses, Fröken Smeds, anmäl dig till Tjejvasan nu!"
So I did! Nu är jag anmäl och har betalat för Tjejvasan 26 februari. Trodde aldrig att jag skulle klara klassikern så långt att jag faktiskt behövde anmäla mig till sista delen. Men har sagt det förut och jag säger det igen: Enda anledningen till att jag kommit så här långt är för jag tydligen är mest envis i hela världen. Det har varken gått på styrka, uthållighet eller på träning, det har gått på envishet!

Har även kommit på vad jag önskar mig i julklapp nästa år, slalomskidor!

Tror även det har varit lite förmycket Sunes Jul de senaste dagarna när jag går upp för trappen i mitt trapphus och tänker: "Hade den här trappen varit rak kunde man ha testat längdskidorna ner för den!"

Nej nu ska jag lägga mig på soffan med en paradisask och lagra extra underhudsfett till kylan jag kommer få utstå den 26 februari... Eller kylan jag kommer få utstå hela den här jäkla vintern!


Jag vill tillbaka till Grand Canaria och ha det vaaaaamt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback