Hallå julstämning!

Kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt, kallt! Fruktanskvärt kallt!

 

Idag är en sån där dag som aldrig tar slut. Den är bara lång.

Men men, jag ska inte klaga. Efter idag så är jag ledig tills på måndag, sen jobbar jag två dagar och sedan är jag ledig i en vecka. Jul- och nyårslyx!

 

Hur firar vi jul i år då? Jo, inte alls!

Jag är faktiskt inte sugen på någonting som har med julen att göra i år, men har åtminstonde fått ihop lite julklappar som ska delas ut, men det är ungefär det jag kommer göra imorgon. Först hem till farfar och farmor och dela ut klapparna och sedan till mamma.

Tror att kusin Stefan och Moster kanske tittar förbi hos mamma på kvällen och spelar spel, det brukar i alla fall vara så när Stefan är hemma och jag har hört ryktas om att han ska vara det.

 

Men det här var ju ingen roligt information för någon tror jag.

Slänger väl in en gnutta julkänsla på bloggen i form av en gran då.

Kan ju även passa på att säga i casa de Erika finns ingen julpyntning what so ever! Har varken satt upp julgardinerna eller julstjärnan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback