KENT och HOFFMAESTRO&CHRAA!

KENT:

Kent i tisdags var awesome! Ge mig Jocke Berg NU!!

Jag och Jess åkte in till en klasskompis till Jessica innan och satt där och hängde innan vi begav oss till Conventum (den arenan suger BTW, om du kan låta bli att gå på konsert där så gör det!).

Vi gled runt innan de börja och när det började: WOW. De är GRYMMA!

När de spelade ”Socker” så tänkte jag att nu kan de nog inte bli bättre men jo, ”Idioter” kan ha varit det bästa någonsin!

Extranumret de körde som också var något utav de bästa någonsin var ”Mannen i den vita hatten (16 år senare)” Mm-mm-mmmm!

Se dem, se dem, se dem för det ska jag göra igen!!

 

Hoffmaestro och Chraa:

I torsdag var det dags för Hoffmaestro och Chraa
Förfest hemma hos mig. Visste knappt att jag kände så mycket folk.

Fick en jättestor tavla av Jenny, Tina, Blirren och Murra, som ska hänga över min soffa, med texten: ”Welcome to the real world. I’t sucks. You’re gonna love it!” precis en sådan som jag vill ha. My babes knows me!

Av Västkusten och Jessi fick jag en chokladfontän, något som alla behöver.

Av Ida, Carro och Emelie fick jag en parfym och lotion.

Observera nu att jag fick detta trotts att jag skrev att det inte var någon födelsedagsfest!

Vi körde på hemma hos mig fram till det blev dags att dra till statt och se Hoffmaestro. Jag tror aldrig jag någonsin har varit med om så mycket folk på statt när inte borggår’n varit öppen. Hur kul som helst och Hoffmaestro var superbra. Stod långt fram i värmen och hoppa med mina kära arbetskamrater Camilla, Sara och Eric tills vi var något svettiga. Haha, så himla kul.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback