Hoho här är jag!

Sitter hemma och gör ingenting. Handboll på TV:n men kanske den mest ointressanta matchen på länge, eftersom jag inte bryr mig ett dritt om vaken Ystad eller Drott.

Mördarmaskinen ligger under bordet och äter på ett ben.  Haha det är inte mycket till mördarmaskin alltså. Värden snällaste pitbull, tror jag. Eller får man inte skriva ”pitbull”? Amstaff då.

Föresten, när vi ändå talar om mördarmaskiner. Var hemma hos pappa och Maria och åt årets första grillat idag. De första som händer när jag kommer dit är att den elaka Hexa hoppade upp och lämnade två lertassar på mina nytvättade jeans och ett avtryck på mina gråa skor, jävla skithund!

 

Hoppas på att Jenny och Tina kommer hit med något kul spel sen. Är ledig hela helgen men tar det lugnt för en gångs skull. Eftersom jag har varit sjuk i veckan känns det som det kan behövas en lugn helg för återhämtning, så kör vi Mölle nästa helg.

Har tänkt på att det kanske har blivit lite för mycket av det goda på senaste tid. De här är andra helnyktra helgen sen Irland i januari. Uj uj uj. Men det lär ju bli lite lugnare nu när vi går in i skolresesäsong på jobbet. Det står ju bara runt hörnet och väntar.

 

Nej jag har inte så mycket att skriva, det blev lite för att fördriva tiden i alla fall. Ha det bra.



Ozzy och Hexa


Nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback