ErikaOskarJocke-Helg!

Måste ju även berätta om mina två helg-inneboende ju: Jocke och Oskar.

Har aldrig varit med om två killar som har bråka om vem som ska få dammsuga min lägenhet förut.

Men det löste sig ju snabbt: Oskar dammsög och Jocke tände doftljus.


Sen när de var på middag hos Alec och jag kom hem från middag med min släkt så kom jag helt plötsligt på att det var diskat ju. Vem hade gjort det och när eftersom jag inte märkt det? Jo det hade tydligen Oskar gjort.

I söndags när jag gick till jobbet så skulle de sova kvar tills de skulle åka hem och sen slänga nyckeln i brevinkastet.

Så kommer jag hem från jobbet i söndag. Hela lägenheten är städad, diskad och min säng är bäddad, något jag inte hade gjort. På sängen ligger det även två lappar, en ask chokladhjärtan och ett paket AA-batterier (ni fattar till vad). På ena lappen stod det:


”Oskar och Joakim + Erika = sant”
i ett hjärta


och på den andra:


”Tack för denna tid.

Hoppas att du får en ”trevlig” afton och att du ”tänker” på oss.

Hoppas dessa fyller hålrummet vi lämnar

PUSS”

 

Haha, de kommer nog sakna mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback