Degerfors IF!






Patriotisk som man är sitter jag och tittar på Degerfors – Örgryte och nu är det halvlek.
En sak slog mig när jag satt och titta och vore glad om alla som var med på tiden när det begav sig lämnade en kommentar.

 

Förr var vi alltid på Degerforsmatcherna, jämt, jämt, jämt, hela somrarna. Men var vi verkligen intresserade av fotbollen eller?  Var det kanske så att vi oftare stod vända bakochfram och tittade på grabbarna i publiken? Det var ju oftare ”Ska vi ta ett varv” än ”Snygg frispark”.

Tror att vi gick mer runt plan och tittade på folk än vi tittade på fotboll. Att vi satt i ett hörn stora gäng och snacka skit. Vi visste att alla andra skulle vara där, så varför skulle inte vi vara där?

Har jag helt fel eller? Haha. Jag tror i alla fall att det var tur att vi aldrig betala in oss på matcherna.

 

Handbollspelaren talar: Halvlek och 0-0. Gud vilken tråkig sport - de blir ju inga mål!

 

Psst, TV4, andra matchen i rad nu, lite bättre kommentatorer, tack!


Kommentarer
Postat av: Reidarelin

Great site, keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback