Sista september.

Idag är det sista september. Den månaden som gått snabbast och hänt minst i det här året. Har nog faktiskt inte hänt någonting.

 

Har lyckas reda ut några frågetecken sen helgen. Dock har jag blivit tillsagd av Murra att det inte blir någon alkoholbreak för hon fyller ju snart år.

Annars då, vad har hänt? Igår så var Jenny och Tina här vi åt mackor, popcorn, drack te och tittade först på Idol och sen på Desperate Housewifes.

 

Dagen idag: jag har varit ute på en promenad.

Spik-Erika ringde och ville komma förbi en sväng, men när jag ringde upp henne så väntade hon på mat och jag ska åka på träning vid sex, så ska ringa henne efter det så kanske hon kommer förbi en sväng. Annars skulle vi ses imorgon.

Hon blev föresten opererad för blindtarmen förra veckan. Stackars henne, men jag är avundsjuk! Hennes ärr sitter under troskanten. Varför gör inte mitt det? Hm…


Jenny skickade just sms om att jag är bjuden på kladdkaka hemma hos Tina om en stund. Tina som bor 209 meter från mig. Ska nog gå dit en sväng, men kanske inte så bra att käka kladdkaka innan träningen? Det är ju ganska så viktig träning idag efter som vi har seriepremiär på söndag, något hela Degerfors HK’s dam har trippat på tå och vänta på alldeles för länge. De kommer bli superkul hur de än går.

 

Har även, äntligen, lyckas skaffa mig ett spotifykonto helt gratis! Snacka överlycklig jag blev!

 

Dessutom måste jag ju även säga ett STORTGRATTIS till My som fick sin dotter imorse, önskar er all lycka!

 

Neej nu har jag nog inte något mer att komma med idag.

 

 

Stackars hon som flyter med

som aldrig lärde sig ta sats

Hon som ägna all sin tid

åt nåt hon inte ville bli

för det var bara där det fanns en plats


Stackars den som inte bryr sig 
stackars hon som aldrig fryser
och alltid får vad hon vill ha
Ja stackars hon som har det bra


Kommentarer
Postat av: ida

du, då kan jag trösta dig med att mitt blindtarmsärr sitter lååååångt ovanför troskanten.

hur är det med dig annars? måste ses nåndag :)

Postat av: Erika

Ida: Jotack mitt med. Jävla kirurg!

Jo då de går allt, hur är det själv då?

Ja det måste vi verkligen. Ses ju aldrig längre ju. =(

2009-10-01 @ 18:12:29
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback