Okej, ett inlägg till...

Det dök just upp två saker till att berätta om.

Eftersom jag inte har en egen inloggning på Spotify och är för snål för att betala så har världens bästa Sophie lånat ut sin inloggning till mig när inte hon är inne. Så jag använder alltså hennes.
Men nu när jag loggade in, eller blev tillsagd att göra det, fanns det en ny spellista där. Nu efter ni har sett denna lista SNÄLLA BJUD IN MIG TILL SPOTIFY SÅ JAG KAN FÅ EN EGEN INLOGGNING!



Fick just ett SMS av Emelie (i ett av de tidigare inläggen hette hon EmEm vilket inte gillades). Det stod: "Björn, top notch, kolla ;-) ett tag sen" Ja, jo, det var det ju verkligen. Emelie och jag var ju helt besatta av de där för ett tag sen och nu har jag nästan glömt det. Därför, till dig Emelie, bjuder jag på det klippet!

  


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha det går ju inte o klicka upp bilden på spellistan =P

2009-09-26 @ 09:25:02
Postat av: emelie

haha TACK :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback