It's a secret no one knows

Uhu, idag efter jobbet åkte jag hem och laddade som aldrig förr för att åka och ge blod, de värsta jag vet. Jag började ju göra det för att bli av med min nålrädsla, vilket jag inte blev, den blev nästan värre men jag gör det i alla fall.

Jag lurade med mig Sophie ner till lasarettet, så jag slapp åka själv. Vi satt typ och tala på MSN så frågade jag om hon ville med, då fråga hon när, konversationen gick över till:

-”Nu!”

-”NU?!”

-”NU! Jag hämtar dig om fem!”. Snabba bud, haha.

 

Det var bra att Sophie var med eftersom vi alltid skrattar åt samma dåliga(?) humor, så det gick lite lättare när hon satt bredvid.

Vi bestämde oss att åka hem till mig efteråt och äta chips, dipp och skratta åt ”Idol”, men när vi kom hem var klockan bara halv sju ungefär så vi såg på ”Two and a half men” så länge. Vi hade ju hoppas på att Kissie skulle vara med i ”Idol” idag, ni vet hon som har en videoblogg som man skrattar sönder till för att hon är pinsam. De skulle vara kul att se henne så vi gick in på hennes blogg och titta fall det stod någon men de gjorde det inte… inte mer än att de var hon som svarade på SMS:en om man SMS:a till 118 800 mellan kl. 19 och 21 ikväll. Sa jag att jag var med Sophie? Sophie var ju tvungen att testa, så hon SMS:ar iväg:

-          Skulle inte du vara med i idol? Vilket avsnitt kommer din audition? Om du ens kom med…

Och fick till svar:

-          Jag vet inte när jag kommer vara med. Håll utkik. Kram Kissie.

Haha, Sophie sökte verkligen efter ”kram” av Kissie.

 

När ”Idol” äntligen började så var det ju en besvikelse. Ingen Kissie och inga sågningar. Vi ville ju se människor bli trackade ju! Men de fick vi inte.

 

Just nu ligger Tina i ett vindskydd i djupa Värmlandsskogarna och jag är inte avundsjuk!

Men det är någon som har haft det ännu tuffare. Jennie är precis hemkommen från en annan hajk, hon har nämligen bestigit Kebnekaise, Sveriges högsta berg. Det skulle jag aldrig göra kan jag lova. Imponerad av dig, Jennie!

 

Nu blir det att slötitta på ”Sweet home Alabama”. Jobb imorgon igen, sen handbollsträning.

Är det föresten någon som vet när jag såg Paath naken?  


Glöm inte att jag har gett blod idag, jag är stolt över det... och jag räddar liv!

 

Can you tell me

You say you can but you don't know


Kommentarer
Postat av: Murra

Haha ja, jag sa det förut och jag säger det igen. TACK för att vi inte åkte med cinderella ;)

Ja det är kräftskiva med jobbet - wehoh! xP

Postat av: Erika

Murra: haha, vi åkte med när de filmade men såg bara filmteamet en gång, som tur var! Haha.

Jaha shit vad kul, jag vill också äta kräftor ju!

2009-09-09 @ 15:03:14
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback