In the middle of the pouring rain...

Idag har varit en jobbig dag, men vet inte varför. Har haft ungefär 1 000 olika tankar i huvudet. Har inte gjort ett dugg idag. Var ledig idag, vaknade sent, för sent! Har aldrig sovit så länge som idag.

Direkt när jag gick upp kände jag att den här dagen skulle bli värdelös.

Plocka ordning här hemma, åkte och handlade, lagade tacos, som blev den äckligaste någonsin, och nu ligger jag på soffan och väntar på att jag ska få gå och lägga mig igen.

Gud vad jag skulle vilja åka bort ett tag. Antingen utomlands igen (ja, jag vet att jag aldrig mer skulle åka utomlands) eller bara bort över en helg i Sverige. Men just nu har jag inte tid att åka någonstans. Jobb och handboll. Match varje helg hela oktober, sen så jobbar jag ju helger med. Kanske har några dagar ledig någon vecka så jag kan åka någon vardag någonstans.

What am I suppose to do? Hm, vem vet? Orkaaaaaaaa!

 

Har sett två gråtfilmer i helgen som jag rekommenderar!

P.S. I love you - Klart värd att se!

Dagboken (The Notebook) – Kan vara bland de bästa filmerna jag har sett! Klart en film för mig som jag tycker alla ska se och jag ska se den igen!

 

Nej nu ska jag gå och gräva ner mig igen. Men ett litet ljus i mörkret är att jag har nya, världens snyggaste skor!

When the feelin' is ended
There ain't no use pretendin'
Don't you worry - it's only love
If your world has been shattered
Ain't nothin' else matters
It ain't over - it's only love

And that's all - ya
If your heart has been broken
Hard words have been spoken
It ain't ease - but it's only love
And if your life ain't worth livin'
And you're ready to give in
Just remember baby - that it's only love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback