I'm fallin'

Eftersom jag varit sjuk och inte haft någon aptit har jag ju gått ner en del i vikt (även om det inte syns och att jag inom den närmsta tiden kommer ha gått upp det igen) blev jag jätteglad här för några dagar sen när jag blev sugen på choklad, eftersom jag inte haft någon aptit har jag ju inte blivit sugen på något. Då unna jag mig såklart en chokladkaka. Men nu är jag inte sjuk längre så det är inte okej att gå till konsum bara för att köpa choklad, vilket jag såklart har gjort idag, haha. Jag har blivit toookig i Marabou digistive. Jättebra att köpa en sådan strax innan träning, haha.

 

Idag hade jag en rättvis dag på jobbet igen, jobbade 8 till 11, de är så det ska vara… ibland. Efter jobbet kom jag hem och har inte gjort någonting sen dess. Lite gött.

Mamma var här en stund också, hon hade köpt nya skor men fått med sig två olika storlekar så hon var tvungen att byta ena skon. Hon satt här medans hon vänta på att syrran skulle sluta, hon skulle åka med mamma hem.

Träning idag då, har ju blivit handbollspelare igen, de får vi se hur det går. Vi har match den 19 september och vi har inte ens spelare till ett lag, hm. Eftersom vi har match den 19:e så blir det väl inget Göteborg och Liseberg den helgen vi planerat.

 

Igår kväll ville jag bara sova! Såg på ”Ensam mamma söker” och allt var så himla gulligt så jag mådde dåligt! Jag och Murra sänkte varandra denna fruktansvärda söndag kväll. Då blev det sängen redan vid halv tio.

Men ny vecka – nya möjligheter! Måste kasta in en lite uns med glädje på bloggen någon gång.

 

Ska försöka att komma in till Örebro i veckan med och träffa Zafer, han fyller ju nämligen till helgen och då jobbar jag.

 

Ikväll blir det att se ”Roast på Berns” kl. 21.55, bara jag hinner från träningen. Kanske blir att åka hem och se det hos mamma. Hon sa att jag skulle få äta där efter träningen om jag ville, men ska Tina med och träna så blir det att åka direkt hem annars har inte hon någon skjuts.

Stackars Tina ska ut på hajk i veckan. Jag är så glad att jag aldrig har gått i en skola där man måste gå på hajk, det skulle ju vara en veckas totalt raseriutbrott för mig ju. Jag skulle inte klara två timmar och det är ingen överdrift. Ska jag ut i naturen så ge mig en stuga på en klippa på västkusten, där skulle jag må bra!

 

 

I'm looking down now that it's over

Reflecting on all of my mistakes

I thought I found the road to somewhere

Somewhere in His grace

I cried out, 'Heaven save me'

But I'm down to one last breath

And with it let me say, let me say


Kommentarer
Postat av: emelie

björn gustavsson, vår man!

Postat av: Erika

Emelie: Yes, indeed! His back!!;P

2009-09-08 @ 15:57:55
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback