He said it's up to you; you can run or you can fight!

Nu är det snart höst igen. Mörkt, regnigt och kallt… samma sak varje år. Shit, vad trött jag är på det och då har det inte ens börjat än. Den här hösten ska jag bara göra saker jag kommer må bra av… eller? Kanske? Det kommer bli mycket sushi, choklad och te i så fall. Framför allt choklad och te.

Fredag kväll. Ligger ensam hemma i soffan. Ensam, ensam, ensam.
Lagade mat förut, ensam då såklart. Men att jag faktiskt lagade mat överhuvudtaget måste väl ses som en bragd? Jag har inte gjort den sen typ en vecka innan Bulgarien.

Åh, vad jag vill åka härifrån. Hitta på något nu, nu, nu!

Jag tror också att mitt huvud håller på att explodera. PANG! Kanske? Nej?

Min choklad är slut! Gaaah!

Okej, alla förstår kanske att jag inte är på så bra humör? Börjar kännas som det var ett tag sen jag var det, hm. Det går nog över snart… Kanske?

 

Well, life’s a bitch, get use to it!



now as you close your eyes, know I'll be thinking about you

while my mistress she calls me to stand in her spotlight again

tonight, I won't be alone but you know that don't mean I'm not lonely

i've got nothing to prove

for it's you that I'd die to defend.

 


Kommentarer
Postat av: Murra

After rain comes sunshine gumman :)

Postat av: Erika

Murra: Vi hoppas på det.

2009-09-05 @ 17:15:20
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback