Det var en gång…

…en tjej som hette Erika. Erika började bli ganska trött på att hösten kom utan en ordentlig sommar. Erika började även bli trött på att bo i denna lilla håla som hette Karlskoga, där hon spenderade sina dagar. Det fanns aldrig någonting att göra i Karlskoga. Dö stad och dött uteliv. Det enda som gav en lite glimt med sol i Erikas liv var hennes underbara vänner som alltid fanns där och lyste upp vardagen. Även om det inte fanns speciellt mycket att göra såg de till att alltid försöka göra det bästa av situationen; fika på stan, spelkvällar, idolhäng eller en rejäl utekväll på de småställen som Karlskoga hade att erbjuda. Erika älskade sina vänner för detta! Erika visste att hade det inte varit för dem så hade hon fått dragit från stan för länge sen, i bästa fall! Erika trodde nämligen att det skulle vara större chans att någon hade fått tvinga på henne en tvångströja och släpat henne ut därifrån.

Hur som helst vill Erika bara tacka sina vänner för att de alltid finns där när de behövs!

 

---

 

Idag har jag fikat på stan med Jenny, Murra och Blirren. Satt ett bra tag på Som hemma! och snackade. Efteråt så drog Blirren och Tina kom så vi drog ett varv på stan och kolla om vi hittade något, men där fanns inte mycket. Fattar inte det för när vi var i Marieberg i fredags ville man verkligen ha allt och enligt mitt kontoutdrag hade jag ju också köpt allt.

Efter stan blev det hem och göra sig ordning för träning och åka till Degerfors. Vi var bara fem stycken på träningen så vi körde väl inte allt för seriöst. Stackars mig som redan hade träningsvärk idag från i måndags i både lår och rumpa. Imorgon kommer jag ju ha träningsvärk i armarna istället. Dessutom kommer även min rygg göra ont igen. Tina kom på igår när vi satt och såg på film att jag fick ju ett presentkort på ryggmassage i födelsedagspresent av syrran. Nu om någon gång ska jag väl utnyttja det?

Imorgon blir det jobba igen, sen tror jag det blir Idol med några av brudarna.

Fredag ska jag och min tolvåriga kusin Sanna åka till Gustavsvik och bada. Jag lovade henne det i juli förra året och nu har hon kommit på det igen och har man lovat så har man! Ska även lura med henne in på Marieberg och hitta något jag kan ha på mig på lördag.

Efter Gustavsvik ska vi ha ”Sunny Beachreunion”. Tina och Jenny har kokat ihop något så det vågar man ju inte säga nej till!

Lördag blir det jobba, trotts att det inte är min helg. Men har man inget annat för sig så tjänar jag ju absolut lite extra cash.

Sen blir det hem och göra sig i ordning för att börja festa igen. Wickan har nyöppning. Hela ”fnaskgänget” ska till Paath och ha förfest. Så länge sen vi träffades allihop. Dock har ju även EmEm födelsedagsfest som jag lovat att gå på, så får se hur allt löser sig. Framtida Erika får ta tag i det.

 

Nu ska jag hoppa ner i sängen, dra täcket över huvudet och försvinna in i mina drömmar!

God natt, världen!

 

Skriv gärna en kommentar, jag gillar kommentarer!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha EMEM! jaja om du nu bestämmer dig för att dissa mig kan vi väl iallafall ses nån stund under kvällen ;)

Postat av: Jenny

Vad söt du är :) Tack själv Erika :) <3

Förresten, det var faktiskt jag som kom på att du har fått massage av din syster i present, inte Tina :P haha!

2009-09-24 @ 13:02:07
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Erika

Emelie: haha, de är så många Emelie nu så de var tvungen att bli EmEm så alla fatta.. =P

Hm vill ju inte dissa men jobbar ju och så har jag ju blivit bjuden till Paath. Men kan titta förbi en sväng iaf.. ;)



Jenny: Haha.<3

Oj, förlåt mig.. =P

2009-09-24 @ 15:30:10
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Murra

Vad gulligt erika <3 :D

Jo, ringde sjukvårdsrådgivningen faktiskt :)

2009-09-25 @ 19:07:36
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: Erika

Murra: haha, jag vet. .=P

Bra där, det gillar jag!

2009-09-25 @ 23:15:34
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback