BJÖRN!!

Uh, nu höll jag på att få ett slaganfall här. Kom nyss på att jag inte hade på mig mitt armband som jag alltid har på mig. Jag vet att jag hade på mig igår kväll och nu så var det inte på. Jag tog av mig andra armband igår kväll när jag kom hem så hade jag inte haft på mig det då hade jag reagerat, tror jag. Hur som helst, jag vände upp och ner på hela lägenheten och höll nog på att gråta ihjäl mig efter armbandet. När jag gav upp och skulle sätta upp en hittelön för det kände jag bakom soffkuddarna och där var det. Puuh, jag hade inte klarat mig utan det, jag har det ju jämt på mig och är naken utan det.



 


Det går en stöt genom hela min kropp,

du och jag på en strand och i mitt blodomlopp

går allt med dubbel fart, jag ska få känna dig snart

och allting känns så jävla... Underbaart!

 

Igår spelade ju Björn Rosenström på statt, kan det bli annat än succé? Han är ju kanonbra ju.

Innan satt jag och Jess först hemma hos mig och bara tog det lugnt, sen gick vi ner till Jess studentkår som hade fest. Först när vi kom in var allt jättetorrt och så, men med ett fussballspel kan det ju bara bli kul. Och som det blev kul!

Det blev även en limbotävling, jag var inte med men Jess var. Men hon var långt ifrån att vinna, haha. Killarna som var kvar sist var grymma ju.

Eftersom det typ var jag och bara någon till där som inte gick på skolan så kände jag mig lite som en outsider, de sa jag med till killarna jag snacka med och fick till svar: ”Vad är du då?”. Ja, jag var ju en outsider. Grymtkul var det där i alla fall så det var nästan synd att gå därifrån men vi tänkte inte missa Björn alltså.

Vi kom in på Borggår’n och som vanligt kunde man ju var enda låt, det är så det ska vara.
Jag, Jess, Stoffe och Folkesson öste som aldrig förr, helt grymt!

Efter han spelat klart kollade vi läget, dansa, hittade Wall, sen var det dags att gå. En av killarna från studentkåren ringde mig och sa att vi skulle möta upp dem på Max för efterfest. Jag ville bara hem och få gräva ner mig i mörkret just då, men vi gick till Max. Vi satt och snacka ett gäng där ett bra tag sen gick vi hem och sov. Det var ingen som palla efterfest.


Grym kväll blev det i alla fall, det behövde jag verkligen. Men nu kommer det dröja länge innan jag går på statt igen!

 

Jess och jag såg på internet igår att Håkan Hellström spelar på Liseberg den 18 september, så vi har bjudit ner oss till Alec då. Mellan kl. 15.00 och 20.00 blir det att åka karuseller som aldrig förr. Sen kl. 20.00 blir det Håkan på Stora Scen, det gillar vi. Sen blir det utgång i Göteborg. Hoppas bara nu att dessa planer håller i sig, skulle vara grymt kul, ju.

 

Nej, nu ska jag få i mig något och äta, sedan ska jag försöka komma ut och röra på mig. Jag har ju sagt att jag inte ska ta mig ur soffan idag, men kanske. Skulle behövas. Sen så talar jag lite mot mig själv när jag säger att jag ska se ”Ensam mamma söker” ikväll, men men.


Kommentarer
Postat av: Murra

KLART man ska se ensam mamma söker ;) haha

Postat av: Erika

Murra: haha, de är ju mot mina principer att se de, men ändå sitter jag och väntar på att reklamen ska ta slut!

2009-09-06 @ 20:31:39
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Erika

Murra: haha, de är ju mot mina principer att se de, men ändå sitter jag och väntar på att reklamen ska ta slut!

2009-09-06 @ 20:32:04
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: jessica

så dålig på limbon va jag väl inte jag va ju lätt top5 !! men okej dom va grymma i slutet !!

2009-09-10 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback