Bästa träningspasset:

Ta en aktiv 12-åring, släpp henne på Gustavsvik, försök hänga med i hennes tempo!

Snacka att det bränns fett, alltså!

 

Idag har jag alltså varit på Gustavsvik med min kusin Sanna. Vi hade riktigt roligt faktiskt. Men att hänga med i Sannas tempo det gick inte, på en halvtimme hade vi åkt allt: Forsarna, tunnelkanan, toalettkanan, alla små rutchskanor och varit i vågmaskinen. Kände mig lite äldre än Sanna, faktiskt.

Jag och Sanna köpte även hamburgare på Gustavsvik, de är verkligen skitgoda där. Efter vi ätit passade vi på att bubbla lite i Jacuzzi.

På ett ställe i badhuset kan man dyka ner under vattnet och titta på massa olika fiskar. Förr var det cyklop där man kunde låna, men de fanns inte kvar och Sanna hade glömt sina hemma. Efter att desperat letat efter ett par simglasögon i en timme kanske, gav vi upp och gick och köpte ett par. Vi fick i alla fall se fiskarna och tror att de kanske var det som var dagens höjdpunkt enligt Sanna.

 

Efter Gustavsvik åkte vi snabbt till Marieberg, var tvungen att ha något att ha på mig imorgon. Köpte en t-shirt och en västliknade linne. Något av dem kan jag säkert ha imorgon.

Sen åkte vi hem och släppte av Sanna. Passade även på att gå in och säga hej till Stoffe och morbror Kippen.


 


Jag och min kusin Sanna.


När jag kom hem var jag tvungen att stressplatta håret innan jag gick till Tina. Tina och Jenny hade ju bjudit in till Sunny Beachreunion. Haha, alla sex var där. De hade laddat med sex on the beach, frågesport och bilder. Jag vann ju såklart frågesporten, de var frågor om resan och jag hade bara två fel till skillnad från t.ex. Jess som hade tio fel, haha. Jag vann en CD med ett bildspel från resan och så vann jag en drink med, haha. Sen såg vi på Idol med. Kan alla vara snälla och skriva ”Calle” i ett SMS och skicka det till 72400 innan midnatt, tack?

 

Imorgon blir det jobb, sen fest! Det taggar jag för.

Nu blir det duschen och skölja av mig det sista Gustavsvik.

 

Just ja, lön idag. Efter den här hemska sommaren vill jag bara säga att jag är back on track och ännu en gång: pengar är inget problem! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback