Vill ha, Vill ha, Vill ha, Vill ha, Vill ha!!

I natt drömde jag att jag vann en så jävla snygg bil! Alltså, min drömbil. Tyvärr han jag ju inte köra den innan jag vaknade. Varför kan jag inte få vinna det på riktigt?! Det skulle verkligen göra min dag ju!


Kan jag inte få en sån här?


Sen så är jag lite sur på mig själv. Mamma och C/O ska åka på Fleetwood Mac i Stockholm i helgen och jag tänkte också köpa biljetter vilket jag inte gjorde och nu ångrar jag mig! Jag vill med se dem ju!


Jag vill också se dem!


Föresten spelade vi match mot Åmål i söndag. Vi förlorade med 19-17. Dessutom tror jag att vi har börjat avverkat våra Nathalieer. Först Natta och hennes knä, i söndag landa Nattis på armen och bröt den. Fortsätter vi så, så har vi ju inga spelare kvar efter halva säsongen ju!


Kommentarer
Postat av: ida

hur jobbar du nästa vecka? :)

Postat av: Erika

Ida: har inte fått schemat för nästa vecka ännu. Men just nu är det inte så mycket på jobbet, så tror inte jag jobbar mycket. Vad tänkte du på? =)

2009-10-07 @ 11:09:10
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar: tänkte komma bort till dig en sväng då nån dag efter mitt jobb. :) är arbetstiderna som dom ska för mig så slutar jag elva på dagarna.

2009-10-07 @ 17:21:03
URL: http://iidazor.blogg.se/
Postat av: Erika

Ida: Ja det tycker jag absolut att du ska. Alldeles förlänge sen nu ju. Men jag tar reda på hur jag jobbar kan vi bestämma något till veckan. Gud vad kul! =)

2009-10-07 @ 17:42:09
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback