Oj vad kommenater.

Haha, måste säga att jag blev lite chockad när jag såg hur många kommentarer och sidvisningar jag haft idag. Men jag tycker det var jättekul att få alla dessa fina kommentarer, vet dock inte hur ni hittade till mig.
Lämna gärna ett spår till om ni tittar in igen.


Förövrigt har jag inte gjort mycket idag.
Fått min pappa och ringa till posten och skälla ut dem för att de märker om hans post med min adress och skickar in den till mig. Det har hänt tre gånger nu. Hur svårt kan det vara? Pappas adress står ju redan på kuvertet, så det är ju bara att inte märka om dem med min adress?

Sen blev det träning. Vi har ju match ihelgen igen. Gjorde något med fingret så jag har jätteont, men det är inte stukat eller så i alla fall för det har inte svullnat.

Dagens besvikelse: Inget "Scrubs"! Har gått och väntat hela veckan på att få se nya avsnitt av "Scrubs" så var det inget idag, det var fotboll istället. Får det göra så? Sophie sa att de skulle ta upp det med facket.

Neej, nu ska jag nog slänga i en färgning i håret och kolla in TV3:s nya satsning "Soutland". Love Ben McKenzie! Han och jag är nästan förlovade... ska bara berätta det för honom först! Dock är han ju lite förknippad med "The OC".



Ge mig, ge mig, ge mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback