Mitt försvunna örhänge!

Jag har ju glömt att berätta historien om mitt försvunna örhänge förra veckan.

 

Förra måndagen gick jag hem från Tina sent. Jag gick med händerna i fickorna och hade ett par örhängen i ena fickan. Det var inga dyra örhängen, men ändå. Då snubblade jag i ett sådant plastband som brukar sitta runt kartonger som låg på vägen. När jag har fått tillbaka balansen och fortsätter gå märker jag att jag har bara ett örhänge i fickan. Eftersom det är mörkt och blött ute finns det ju inte en chans att jag hittar det så jag gick hem.

 

I tisdags när jag gick till Tina snubblade jag igen i ett sådant plastband, fast ett annat (det har egentligen ingenting med historien, utan det var bara klantigt!).

 

I torsdags när Jenny och Tina gick hem från mig sa jag på skoj att de skulle kolla efter mitt örhänge och så förklarade jag vart jag hade tappat det.

Det går ca fem minuter sen får jag ett sms av Jenny där det står: ”Jag hittade ditt örhänge!” Haha, Tina hade typ sagt att här någonstans måste hon ha tappat det, så tittar Jenny ner och hittar det, trotts att det är mörkt och har regnat. Vad är oddsen på det? Jenny skickade till och med en bild på det.

 

Så i fredags fick jag tillbaka mitt örhänge, haha. Alla borde ha en Jenk!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha jaaa det dom alla ha en !

Jenny har ju sån lotto också xD

Postat av: Erika

Sophie: Ja, jag vet. Hon är otrolig. Ofta man hittar det!

2009-10-14 @ 17:03:40
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha jaa vad är oddsen alltså? :P helt sjukt!

Alla borde ha en som mig ;)

Jag skulle ha gått vidare till ok och köpt en trisslott då också ;P

2009-10-16 @ 23:08:38
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback