Världens bästa mamma!

Min mamma är bäst i hela världen!!
Ja, jag vet att alla tycker deras mamma är bäst, men så är det inte!
MIN MAMMA ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN!!!



Idag på jobbet loggade jag in på Facebook. Då hade min mamma uppdaterat sin status på facebook med: ”I dag ska jag överraska någon med att erbjuda min hjälp, undra vem den lycklige blir….”

Då kom följande konversation:
Erika: "Kan man lämna nomineringar?"
Mamma: "Ja visst det går bra. Tycker att somliga ska kolla sina telefoner."
Erika: "Hahah, somliga har faktiskt ett jobb att sköta! (hm, nej jag facebookar inte på jobbet)"

Kollar telefonen, har ett nytt sms från mamma som frågar om jag jobbar och fall hon ska komma hem till mig och hjälpa mig städa lägenheten. När jag svarar att jag jobbar så får jag till svar något i stil med: men jag har ju nyckel! Mamma åkte alltså hem till mig och städa medans jag var på jobbet, sen när hon var klar ringde hon och frågade hon om hon skulle ta med tvätten. Dessutom hängde det nya handukar i badrummet (inte rena-nya, prislapps-nya!). Det är vad min mamma gör på sin lediga dag.
Som om inte det vore nog: jag har mat hemma!

Det är något speciellt med när mammor städar, det blir verkligen kanonrent!

Så, därför är min mamma bäst i hela världen!!
Tack mamma!!!




Mitt städade vardagsrum!



Tack mamma!



Mammas brev!



Mitt kök utan disk, inte ens i diskstället!



Frukt i fruktskålen och inga papper utspridda på bordet!



Städat badrum och mina splitternya handdukar!


Kommentarer
Postat av: Sofie Saxin

Din mamma ÄR nog den bästa i världen !

2009-11-13 @ 19:22:08
Postat av: Erika

Sophie: Det tror jag med.. ;D

Postat av: Alec

kesella vanilj och frysta bär, hm var har jag hört det förut?;) mums!

2009-11-14 @ 19:47:36
Postat av: Erika

Alec: haha.. =P

2009-11-15 @ 09:08:27
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback