Mååååndaaaag.

Så var man hemma från jobbet för dagen.  Måndag, måndag, måndag.
Lördags var det utgång med typ Emelie, Jess, Sanna, Carro, Ida m.fl. Det kunde nog ha kvittat. Känner att jag har börjat tröttnat på vad Karlskoga har att erbjuda i partyliv, som planerna ligger nu så är det inget mer fest förens min födelsedag. Dock är det fyra veckor dit idag, så något säger mig att det kommer hinna ändras.
Igår var Alec och Teo här. De var snälla och laga mat åt mig. Färskpasta med Ädelostsås och salami till typ. Haha, gott var det ialla fall. Sen blev det lite Tv-tittande och så.

Och nu var det ju ny vecka. Vet inte riktigt  vad den har att bjuda på. Ganska mycket jobb. Sen så hoppas jag på att kanske hinna in till Örebro någon av dagarna. Det är nämligen så att jag hittade ett par skor när jag var där sist, och nej jag skojar inte, jag hittade faktiskt ett par skor. Men jag köpte dem faktiskt inte och de har jag sådan ångest för, haha.

Dagen bli lugn, inget planerat. Hoppas att Tina och C/O har något på gång annars kommer jag vara så rastlös om ca 1.5 timmar, eller de har redan börjat.
Nu sitter jag och tömmer en påse chips och dippen som blev kvar sen igår. Gott är det och fet blir jag. Jag sitter även och tittar på Tyra Banks show. Det är så vidrigt, en pappa som tvingat sin dotter och prostituera sig.
Ska försöka börja röra på mig igen, var ju ute och gick jämt i flera timmar när jag bodde i Degerfors. Men det är så tråkigt i det här vädret. Men känns inte bra när jag sitter och äter chips här och talar om att börja röra på mig. Haha, och dessutom ska jag börja sola igen.

Måste även berätta om min hårfön. Helt skum har den blivit.. den låter typ som en sågmaskin. Den skriker. Jag dör ju om den går sönder. Det är på riktigt världens bästa hårfön!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej nästa gång vi ska gå ut så tycker jag det blir Örebro :D här i Karlskoga så suger det ju =/

Postat av: Anonym

Jenny: Jo jag vet, helt värdelöst ju!

2009-03-09 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback