Torsdag (fast klockan är över tolv, så nu är det fredag!)

Idag har jag varit och klippt mig hos Sara. Jag gick in och sa åt henne att göra vad hon ville och varje gång hon frågade sa jag att hon fick göra som hon ville eftersom hon kan hår mycket bättre än jag. Och shit vad rätt jag gjorde i det. Jag blev verkligen nöjd, haha. Det blev kortare än vad jag hade tänkt men det gör inget. Kanske bjuder på en bild någon dag när jag har håret iordning gjort.

Efter jag varit hos Sara ville Chair att jag skulle komma till Murra, så jag gick hem och lagade mat och gick dit när jag hade ätit. Gissa vad det bjöds på där? Jo, självklart Skip-Bo och Uno, två kortspel som blivit vårt kännetecken. Dessutom tog mockarutorna slut som Murra hade bakat förra fredagen som var så himla goda. Förutom Chair och Murra var även Paath, Cathrine och Blirren där.
Vid 11-tiden drog vi och mötte upp Walli på McD, vilket var väldigt roligt eftersom, utan och säga för mycket, hon har gjort det igen!
Nu är jag ialla fall hemma igen. Ska på möte imorgon på jobbet för att sedan åka till Örebro med min mamma. Då ska jag äntligen köpa de där skorna jag har gått och tänkt på i en vecka.

Just ja, eftersom jag firade storasyster Nielsen i förra veckan måste jag ju passa på att gratulera mellansyster Nielsen också!

GRATTIS JENNIE PÅ 18-ÅRSDAGEN!
Okej, klockan är över 00.00 så tekniskt sett är det inte Jennies födelsedag längre. Men grattis ändå.


Slutar med att bjuda på en födelsedagsbild på Jennie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback