Tjugotredje mars tjugohundranio

Eftersom jag bara ligger hemma och inte gör någonting kan jag ju passa på att berätta om helgen.

Fredag: Jag satt hemma hela dagen och hade så tråkigt. Cathrine ringde fram emot kvällen och frågade om jag ville komma hem till henne och basta, bada bubbelpool, spela spel och bara ta det softisch. Självklart eftersom jag bara var hemma, så jag drog till Catte. Det var jag, Catte, Sjögren, Johnny, Frippe och Krull som bastade och bubblade. Riktigt skönt faktiskt. Och det där jag skrev i något tidigare inlägg om att jag skulle vara nykter fram till min födelsedag... GLÖM DET!

Var hemma hos Catte fram till ca 00.30 när vi på något sätt kom på att vi skulle ta en taxi till Woody's. Vet inte riktigt vad vi tänkte men hamnade där i alla fall. Mitt första besök på Woody's och, även om kvällen var lyckad, dröjer det nog innan jag går dit igen.


Lördag: Överrasknings fest för kusinvitamin Stoffe som fyller 20 år idag.

Jag åkte och hämtade mamma och C/O vid kvart i sex och åkte hem till mina kusiner, där nästan hela släkten var. Vi käkade och fira Stoffe.

Min släkt är ju lite som den är och även om jag var den enda över 18 år som var nykter hade jag kul.

Bäst tror jag är när min syster sitter i 20 minuter och tar massa posebilder på min Moster, Mamma och 11-åriga kusin Sanna. Varje gång syrran tar ett nytt kort säger mamma eller min moster (som just upptäckt facebook): "Det här ska vi tagga på facebook!" gud vad kul det var även om jag är lite rädd för att de kommer dyka upp massa konstiga bilder.

En grej som kanske inte var så lyckad var när jag och min andra kusin, Markus, skulle ut och flytta bilar. Haha, men det gick allt tillslut.

Det var en trevlig kväll i alla fall.


Söndag: Känns som allt är sagt i det tidigare inlägget. EM, EM, EM, EM!


Idag var jag inne på jobbet en stund som alltid på måndagar.

Ska nog upp på stan och fika med Anna om en stund. Det blir ju inte att man träffar henne så mycket när hon har flyttat tillbaka till Degerfors. Men idag blir det en sväng i alla fall.

Jag ska också till Degerfors sen. Mamma har ju spelat in matchen vi var på igår och den måste jag in och titta på, men det blir nog senare för Chair kanske ville med, haha.


Ska väl på riktigt säga Grattis till Stoffe på 20 årsdagen också.


Nej nu ska jag göra mig ordning om Anna hör av sig strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback