Tingeling till Eurovison Song Contest!

Varför skickar vi inte detta bidrag till Eurovison för?
Då kanske vi i alla fall har en chans ju, nu när vi ändå inte skickar Måns?




För er som inte vet det så måste jag även berätta att jag har fått en puss av Måns Zelmerlöw en gång!

Idag har jag inte gjort mycket. Eller jag har jobbat, men innan det har jag inte gjort mycket.
Hade planer på att åka ner till Alec och Teo ikväll, men eftersom det inte fanns plats på chokladprovningen förens 23 april väntar vi tills dess. Det ska bli mycket roligt att få gå på. Trodde att vi var tvugna att gå innan den 4 april, eftersom biljetterna gick ut då men det skulle bara vara bokat innan dess.
Imorgon blir det nog lunch på stan med pappa. Om han inte glömmer bort det igen, vill säga. Sist gjorde han de. Han skulle höra av sig men när klockan var bortåt två skickade jag ett sms och fråga vad som hände med vår lunch, haha, då ringde han och hade jättedåligt samvete. Men de gjorde inget. Men imorgon blir det nog äta med pappsen på stan i alla fall.
Sen ska jag även hem till min mamma och tvätta är väl tanken. Är ledig tills på måndag så det är väl lika bra att passa på..?
Och på söndag smäller det! Då blir det Norrköpning med Jess, Tina och Jenny och titta på handboll. EM- kval och grejer. Jenny är också så taggad. Hon har aldrig varit på handboll förut. Hon har sagt att hon ska köpa en Lennartsson-tröja. Haha. Själv ska jag ha Kims, men det var det väl inga odds på?
Skulle vara skönt att komma bort lite längre tid också. Ingen som kan bjuda mig på en resa långt, långt bort?

Jag har även sett att det ska börja ett nytt program som heter "jag vet vad du gjorde förra lördagen". Min första tanke var Alexandra Wall, haha, jag tror att hon skulle passa bra där. Okej, jag säger inte att jag inte skulle kunna vara med där vissa helger, men Walli, alltså, det tror jag på.

Hm, jag har även ett litet dilemma. Jag köpte ju de där skorna jag har gått och drömt om väldigt länge. Men nu har jag inte haft någon anledning att haft de på mig. Det är för kallt att ha dem ute och så har jag inte varit på krogen sen förra helgen och ska nog inte dit förens jag fyller år. Det är tre nyktra helger i rad, ska jag vara ärlig vet jag inte när jag hade det senast, men det känns bra. Synd på skorna bara.


Avslutar med en bild på mina nya skor!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är hur taggad som helst !!! :D Hoppas det kommer bli ett jäkla drag :D:D:D:D Lennartsson Lennartsson Lennartsson !!!

Postat av: walli

Jaaaag ska vara med i det programmet så är det. I en sjöjungfru dräckt.

2009-03-20 @ 00:09:18
URL: http://walli.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu har jag missat allt detta, men varfor skickar vi inte Mans? Akte han ur?

2009-03-22 @ 02:43:51
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Erika

Malin: Ja, Måns åkte ut. Vi skickar ju något operabidrag. Haha..

2009-03-22 @ 23:34:48
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback