Jag är bara bäst!

Haha, Tina borde hålla med.
Tina kommer hit och ska låna min dator för hon inte har officeprogram på sin och hon behöver Power Point till ett skolarbete som ska vara inlämnat imorgon.
Jag har power point 2007 på min dator och det ser inte ut som det gamla. Tinas problem var att hon inte klarade av att får fram textraderna en och en på det. Så jag sitter bredvid henne i ca en timme och tittar på "spårlöst" när jag hör hur Tina får mer och mer panik. Så när programmet är slut tar jag datorn och fixar det åt Tina på ca 30 sekunder (okej, det blev ett lättfixat missöde till efter jag hade hjälpt henne med). Grejen var att nu trodde säkert Tina att jag bara suttit bredvid och varit dryg och inte viljat hjälpt henne, men så var inte läget. Jag kan inte heller det nyaste PP så jag hade bara tur, men trodde Tina skulle slå mig. Haha.


Bjudet på en mycket gammal bild bara för det.
Kalifornien, USA, sommaren 2006

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahah du hade ju bara tur när du kom på de.:P Haha men godkänd blev jag iaf.:) Haha snygg man var på bilden då.:P

2009-03-10 @ 12:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback