Karma?

Någon som tror på karma? I så fall kanske någon kan berätta vad jag har gjort?

Som jag redan har berättat så har jag ju varit sjuksriven och därför dröjer de innan jag får mina sjukpengar, alltså inte mycket pengar kvar.
Sen ska jag ju till Bulgarien nu i augusti och vet inte riktigt om jag kommer ha pengar till de just för mina sjukpengar. Resan beställde jag ju innan jag blev sjuk.
Och här kommer nästa smäll... Självklart tittade en Lapplisa förbi på Frödingsvägen 9 just den dagen jag hade glöm och lägga fram mitt P-tillstånd i rutan! 300 kronor tycker han eller hon (förmodligen "det") att jag ska betala nu. Tillståndet låg ju i bilen!

Är det karma eller? Vad har jag gjort i så fall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback