Helg

Helg- en eller flera sammanhängande dagar som kännetecknas av att många yrkesgrupper arbetar mindre än vanligt; alla lör- och söndagar, samt vissa andra speciella dagar under året.

---
Nu har det nästan gått en vecka sedan jag bloggade sist, så det är väl dags.
Har inte riktigt haft tid eftersom jag har jobbat, jobbat och jobbat.
Men nu är det helg och imorn blir de lite party. Murra visade någon sida på internet där man kan gå in och få typ rabatt på entrén och liknade på statt. Fattade inte riktigt vad de var men gick med i alla fall, det kan ju inte skada. Så idag fick jag ett sms där det stod:


"Nu finns ditt medlemskort att hämta i baren.
Som bonus ger vi dig fri entré denna lördag(21/2) fram till kl 23.59*piiip*
mot uppvisande av detta SMS i entrén."

Tack så mycket, Murra, och vi som redan planerat utgång så de är bara att tacka och ta emot. Måste bara komma ihåg och hämtade på lördag också.
Annars så vet jag inte vad helgen kommer att bjuda på. Söndag blir det nog till Degerfors och titta på handboll (om min mamma kanske vill komma och hämta mig...) Måste ju passa på att tvätta lite då med.

Annars så taggar vi gärnet inför kryssning på tisdag. Jag, Sara och Camilla kommer ju göra Östersjön osäker, haha.. Det kommer bli bra som bara den.

Alltså jag har nog inget mer att berätta tror jag. Även denna fredagkväll har inte allt för mycket att bjuda på.
Jag ligger lågt!

Kommentarer
Postat av: walli

Jag vill också på kryssning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback