Nyår?

Sitter och tittar lite på nyårsklänningar. Har hittat en som jag faktiskt vill ha men så kommer jag inte ihåg vart det var. Bra där, Erika!
Hur som helst har jag hittat massa eventuella nyårsklänningar nu men då slog det mig: Vart firar vi nyår?
Jag har ju inga som helst planer. Jag skulle vilja åka Neverland, Landet Långtlångt bort, men vart skulle det vara i så fall? Hjälp mig, jag vill verkligen inte vara hemma så bjud med mig bort!
Alla förslags tas emot tacksamt!



Är lite sugen på någon av dessa två men jag vet inte?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ettan!!!! GRRRRRRRR

2009-12-22 @ 20:51:03
Postat av: Sofie

Fan va nice den klänning till höger var ! Vart finns den ?

Men du kom upp till mig över nyår ! Ska ju typ på en grabbfest, med hunks. ;)

2009-12-23 @ 12:20:30
Postat av: Erika

Sofie; Bägge är från Nelly..

Hm, får tänka på saken. Det lär ju bli så himla dyrt att komma upp dit.. =P

Postat av: Anonym

Jaa gör det, Det finns billiga tågresor som man kan hitta, för typ 300:-

2009-12-23 @ 13:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback