God Jul!

Det är inte konstigt att man blev som man blev när man inte blev som man skulle.

Sitter hemma hos mamma och C/O och håller på att freaka ut.
Vi har en döv hund (som faktiskt har blivit döv) som bara hör när man talar om honom och paket i samma mening. Han kommer även överleva oss alla.
Imorgon är ju även Cellos favorit dag på hela året: Julafton och det betyder paketöppning! Vi kan inte lägga paketen under granen här dagen innan jul för då kan inte Cello sova på natten utan bara står och tittar på paketen istället.
Stefan håller på med med julmat som aldrig blir klar.
Jennifer säger även att de är hon som ska stå för julmaten nästa år. Sushi ska vi få som julmat!
Mamma sjunger med i TV-reklamen på TV.
Jennifer plattar håret för att hon ska ut på en "julpromenad" med en kompis. Dessutom så spelar hon Brittney Spears julsång och Wham!. Mamma och syrran dansar även för mig till Wham!.
Jennifer och mamma diskuterar även julgranen, som har stått uppe sen igår, och säger att den ser mindre ut än förra året. Då ropar mamma till Stefan: "Det kanske fattas en bit på den i alla fall!".

Dessutom berättade Jennifer för mamma att det kommer vara synd om mor och Stefan om tio år på jul när de får fira julafton alldeles ensamma med bara två paket under granen.
Men helt ensamma kommer de ju inte vara, de kommer ju alltid ha Cello!

Dessutom kanske jag ska berätta vart jag ska fira jul. Är det inte härligt att få åka runt överallt på jul? Jag ska först med pappa, Maria och Richard till Marias släkt, vidare till farmor och farfar, sedan hem till mamma och Stefan, för att sedan fira juldagen hos mormor.
Wonderfull! Haha... Den moderna familjen tror jag att det kallas?

Hur som helst:

GOD JUL ALLIHOP OCH SPECIELLT TILL MINA UNDERBARA VÄNNER!
Puss och Kram Erika
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback