Varning!!

Vad blir det?

Jag är på så himla uselt humör just nu, rastlös så det inte finns. Klockan är mitt i natten och jag är seriöst på väg in till mamma och låna tvättmaskinen just nu, så lite har jag att göra.


Jag har kommit på att det är ca två veckor kvar av sommaren och jag inte har gjort ett skit under hela sommaren. Det här skulle ju bli Sommaren ju.

Okej, lite har väl hänt, midsommar var ju superkul och sen var jag ju i Motala en helg, men ändå. Förra sommaren var jag ju inte hemma någon gång kändes det som och de var de jag ville ha den här sommaren med. Då var det Stockholm, Magaluf, Tjörn, Skara sommarland m.m.

Nu är jag ledig till på måndag och jag hade hoppas på att någon (Jessica) ville med mig till Liseberg någon dag men så blir det inte. Imorgon åker jag förmodligen till Erika i Linköping, där hon nu mera bor. Då får jag komma bort lite i alla fall, men hon jobbar ju dagtid så jag får väl roa mig bäst jag kan då.

Nästa helg blir det ju Bulgarien också och det är jättekonstigt för jag är inte sugen att åka för fem öre, känns som jag lika gärna kan stanna hemma och ändå sitter jag och klagar på hur gärna jag vill åka bort.

Lite nere är jag för solen och vädret också, två dagar har jag fått i solen. Enda veckan på hela sommaren det var fint väder låg jag i fosterställning på soffan på grund av min blindtarm, det är inte rättvist. De två dagarna jag fick i solen var när Jessica tyckte synd om mig och tog med mig till Mölle.


Gaaaah! Nu har jag fått avreagera mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback