Tidsfördriv.

Fördriver tiden lite. Har bjudit in mig på kaffe hos Murra men hon var nyvaken så ska ge henne en timme, haha.

Rättvis arbetsdag idag, började kl. 8 och slutade igen kl. 11. Alla dagar borde vara så… Kanske.

Var hemma hos pappa och Maria och åt middag igår. Pappa hade köpt et PS2 och singstar så han och jag sjöng väl i ca två timmar. Stackars Maria som fick höra på oss. Roligast var ändå Ozzy, han stod och yla med. Tyckte nästan synd om honom, han är ju så fruktansvärt söt.

 

Anna hade en liten fest i helgen, vi var inte så många. Gick till statt innan 11, de andra hade inga pengar så vi gick in gratis. Jag kom på varför de är så många som skaffar barn tidigt i den här staden, inte för jag har något mot det. Så här är det: När du är mellan 16 och 18 år går man på gymnasiestatt (finns det kvar?), mellan 18 och 20 år går man på statt, när du fyller 23 och uppåt går man på Harrys. Men vad gör man mellan 20 och 23? Hm, jag var verkligen äldst på statt i lördags, utom Sophie som är en vecka äldre än mig. Dessutom var jag så gott som nykter, så jag och Sophie satt typ och skratta åt folk eller snarare åt allt. Men vid halv ett hade vi fått nog och gick hem till mig och tittade på Sune.

 

I kväll blir det att börja träna handboll igen. Haha, fick reda på att vi har match den 19 september och vi vet inte ens om vi har ett lag. Det är kul… eller?

 

 Nej nu blir det något annat.


Kommentarer
Postat av: emelie

handboll i degerfors?

jag kanske vill med :D

Postat av: Erika

Emelie: Klart du ska.. ;D Säg till om du vill med. =)

2009-09-01 @ 18:09:32
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback