Gaaaaah!

Om ett dygn sitter jag på ett tåg, på väg mot en buss, på väg mot en buss till, på väg mot ett flygplan. Dags för Bulgarien!


Fortfarande är jag inte sugen på att åka, känner mig så himla bortskämd när jag säger så, men tror det kan vara såhär för jag aldrig varit sugen på att åka till Bulgarien, men blev medlurad. Sen så blev jag ju sjuk och fick andra anledningar till att vilja vara hemma. Men nu kanske jag borde åka bort från allt en sväng, det kanske är bra? Förmodligen behöver jag väl bara komma dit för att aldrig mer vilja komma hem.


Jobbat tisdag, onsdag och torsdag och dagarna har gått så sakta.

Hela veckan har gått så himla långsamt, räcker det att säga så?


Hur som helst; imorgon blir det nog att ta med allt jag ska ha med till Sunny Beach till mamma, tvätta upp alla kläder och packa. Kanske även försöka sova lite? Sen imorgon kväll vid halv tio, tror jag, går tåget från Örebro. Jag, Jess, Jenny och Tina åker därifrån. Tror att Emelie och Marie, som också ska med, möter upp oss på Arlanda. Emelie och Marie är vänner till Tina och Jenny, de var de fyra som skulle åka först men nu är jag och Jess också med. Jag vet vem Emelie är men inte Marie, så antar att jag redan nu kan säga att jag kommer i alla fall lära känna nytt folk på resan.


Mamma, Stefan, Marie och Jörgen var i Göteborg och tittade på Madonna i helgen, sen på vägen hem åkte de till Ullared. Mamma skulle köpa med en jacka åt mig men sen när jag kom hem till henne hade värdens bästa mamma inte bara köpt med en jacka utan det stod en väska med kläder och väntade på mig. Plus "Sunes sommar" och "Sunes Jul". Tack mamma!


Nej nu ska jag gå och gräva ner mig i sängen och dra något över huvudet. De känns som den här veckan aldrig kommer ta slut och de vill jag verkligen att den gör. Jag kanske låter negativ men det är mycket nu. Vill bara att det tar slut... Men tror att lite sol kanske gör gott. Hoppas för allt att det gör det i alla fall för nu orkar jag inte mer.


Ha det bra här hemma i regnet, nu drar vi till solen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kommer bli bra Erika, du kommer inte bli besviken :D vi ska ha så jäkla roligt :D Och jag tror du behöver komma bort lite nu, jag med faktiskt! Vi behöver det här :)

Och Marie kommer vi få skratta åt, hon är en rolig prick :D Ses ikväll babe ;) <3

Postat av: Murra

Inte alls synd om mig. Har inte heller påstått det :P Säger bara att det är mkt

2009-08-14 @ 18:31:00
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag väntar på uppdatering hörru! ;)

2009-08-30 @ 13:35:50
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback