Valborg

Sitter i Lysekil hemma hos Alec och Teo. Teo är i GBG och jobbar, tror jag, och Alec skjutsade jag till skolan för en stund sen. Jag tycker jag är uppe med tuppen, alltså. Egentligen skulle jag, Jess, Murra, Tina och Chair hyra en stuga i Strömstad men men, mycket snack och lite verkstad, så helgen spenderar jag i Lysekil och sen så blir det nog en tripp till Göteborg idag med och titta på Cortègen. Var även tal om Björn Rosenström ikväll, men tror de planerna är nedlagda.

Imorgon har vi inte riktigt planerat vad vi ska göra, det är någon stor fest på stranden här i Lysekil, men jag är ju mitt uppe i mitt alkoholbreak så vi får väl se vart detta slutar.


I måndags var jag på stan och fikade med Catte och Murra. Club toast på Som hemma, kan det bli bättre. Satt ute i solen och stekte. Murra hade bara lite panik för alla fåglar, haha.

Vi gick upp på stan och gick till Jon och Jonna. Då kommer Catte(!) på att hon har ett presentkort som går ut den 28 maj på en inredningsbutik i stan, så vi ska gå dit och se om hon hittar något, kanske är dags om det går ut. På väg dit hittar hon även ett presentkort på Jon och Jonna som går ut på lördag, så alltså tillbaka till Jon och Jonna. Haha, Catte hitta typ inget på någon av affärerna.

Vi gick även till Willys där jag blev ganska knäckt av My kan jag lova.


Efter stan åkte jag, Murra och Jenny, som just slutat jobba, och hämtade Anton på fritids. Anton är Murras kille Jerrys son, alltså är Murra typ hans låssasmamma eller något.

Vi spelade kubb och åt kladdkaka.


I tisdags följde jag, Murra och Jennys mamma Annette med Jenny och titta på en lägenhet, men Jenny tyckte inte den passade så hon tackade nej.

Efter det åkte jag, Jenny och Murra till Kronhallen och köpte på oss massa gott och tog med oss Freja och åkte till Murras stuga på Noravägen hela dagen. Altanen hade utsikt över vattnet så där satt vi hela dagen och bara mådde bra. Grillade och spela spel.

Jag tror att frisk luft kan vara farligt! När vi hade varit därute hela dagen så somnade jag på soffan när jag kom hem. Jag somnar aldrig på soffan! Hm, kanske ska ge sig ut i naturen mer?


Nu funderar jag på om jag ska se vad Alec och Teo vill bjuda på till frukost. Tror Alec snackade om mackor och yoghurt.

Kan ju berätta om min natt också. Madrassen jag sov på är en sådan uppblåsbar säng... som läcker. Halva natten har jag sovit med rumpan i golvet. Så imorse när jag märkte att både Alec och Teo var vakna så fick jag blåsa upp madrassen mer, men de höll sig ju inte länge, haha. Och med mitt morgonhumör var jag nog inte så trevlig mot Teo när jag frågade om de var vakna.


Jag och Alec ska och köpa glass sen, det är ett måste. De har ju Lejonet&Björnen här. Den godaste glassen någonsin. Alec berättade att de hade fått in Blueberrycheesecake också, kan det bli bra?


Nej, äta upp Alec och Teos frukost var det, ja. Och titta på "Babar".

Sen så blir det nog ut och gå nere vid havet..

(Måste också säga att de inte eldar brasa här på Valborg!)


Kommentarer
Postat av: my

visst är jag duktig på att chocka? :P

2009-05-02 @ 16:18:51
Postat av: Erika

My: Haha, jo de kan man ju säga.. Det var kul ju..

Postat av: Jenny

Dålig uppdatering här hörru =/

2009-05-13 @ 18:11:07
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: walli

Vänta här nu..... Senaste inlägget Valborg? när var de hahahahahaha

det är MAJ NU!!!

2009-05-14 @ 13:15:16
URL: http://walli.blogg.se/
Postat av: Anonym

VÄLDIGT DÅLIG UPPDATERING!

2009-05-20 @ 12:08:03
Postat av: Sofie

nej fan erika det härä är skandal nu. =P

Nu lär du ju uppdatera lite =)

2009-05-20 @ 21:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback